zondag 18 september 2016

Rotterdam heeft het

Een dagje Rotterdam. Door Martijn leerde ik deze prachtige stad kennen. We bezochten de Wereldhavendagen in 2006. En daarna volgden nog vele tripjes naar zijn favoriete stad. De Maasstad.
En nu, zijn we 10 jaar verder. Er is veel veranderd. Ik ga met een goede vriendin naar Rotterdam. We lopen door de Witte de Withstraat. We drinken, we eten, we lachen en halen herinneringen.
Laat op de avond is het nog erg gezellig in de Maasstad. Aan lange tafels zitten mensen te borrelen. Van alle leeftijden en culturen. Gezellig hoor. Rotterdam, wat een heerlijke stad.
Martijn wist het al. En nu ontdek ik het opnieuw.
Ja toch? Niet dan.. Rotterdammerts zijn leuk :)


1 opmerking:

  1. Hoi Rianne, ik blogt tan wel nie maar ken je vertelle dat rotjeknor een wereldstad is. Hi

    Mooi verhaal hoe je Rotterdam hebt leren kennen. Zou als vervolg je Rotterdam ruimer willen laten zien. Plekken die de gemiddelde toerist niet ziet. Lijkt mij leuk dat een keer met jullie te doen. Gr Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.