woensdag 5 augustus 2009

Gister zag ik een promofilmpje voor een nieuw tv-programma op NET 5 voorbijkomen. Het heet De Spaanse Droom, en het sluit aan op de Italiaanse droom, al zijn de rechten nu opgekocht door NET 5 ipv de KRO. In een flits zag ik de pueblo blanco Arcos de la Frontera voorbijkomen. Het is een prachtig wit dorp in Andalusiƫ.

Sinds ik voet zette op deze Zuid-Spaanse bodem, ben ik op slag verliefd geworden op de streek. In 2004 was ik zelf in Arcos met een vriendin, en het was een prachtige tijd. We bezochten het stadje met haar witte muren, mooie patio's en schitterende uitzicht. We logeerden in een typisch Spaans pension bij een oude man, en leerden veel over de typisch Andalusische cultuur. Het doet mij dan ook deugd dat De Spaanse droom juist in Arcos is opgenomen. Ik kan mij levendig voorstellen dat er Nederlanders zijn die hier hun droom willen realiseren. Het promofilmpje wil ik jullie niet onthouden: http://www.net5.nl/web/show/id=505940/langid=43

Viva Espana!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.