vrijdag 7 augustus 2020

Luctor et Emergo

In deze vakantie neem ik wat tijd om terug te blikken, ook samen met de meiden. Op de harde schijf die ik nog heb, staan  veel foto's van Martijn, uit 'de oude doos'. Sommigen heb ik jaren of maanden niet gezien.
Bij een schiet ik direct vol; een lieve foto van Sanne en Martijn. Sanne was er een maandje of vijf oud. En wat een trotse blik heeft Martijn in zijn ogen. Hij wilde zo graag vader worden.

Dan de foto's van onze reis naar Turkije, februari 2013. We waren ons kindje Benjamin verloren, en wilden er 'even uit'. Goedkope reis naar Turkije. Wat viel het tegen allemaal daar... we zochten afleiding, wat logisch was. Maar het werd een nare reis. Martijn zat slecht in zijn vel, werd depressief. Niet de allerfijnste herinneringen. Helaas, ze horen ook bij ons leven samen. Als ik deze foto van ons tweeën zo zie, dan word ik wel weer blij. We waren daar 7 jaar samen, en gelukkig met onze tweejarige Sanne. Wat hadden we toen al veel meegemaakt.
Blij, trots, maar ook weemoedig en verdrietig. Zo kijk ik hierop terug. Ik doorleef het. Luctor et Emergo!


                                          Turkije, 2013


Tenslotte nog een foto van Martijn zoals hij ook kon zijn. Een clown, met een zeer serieuze en gevoelige inborst, maar hij had ook echt een gekke kant.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.