dinsdag 22 maart 2011

Lente is een nieuw begin


De lente is gister begonnen. Heerlijk, zeker nu het zo zonnig is! Om het te vieren zijn we gister met zijn drietjes naar het strand geweest. Want wat is er heerlijker dan uit te waaien in de zilte zeewind? Sanne heeft er nog niet veel van meegekregen, maar haar ouders des te meer:) Als kind droomde ik van het strand, ik woonde destijds nog in Drenthe en het strand, daar kwam ik eigenlijk alleen maar in de zomervakantie, als we op vakantie gingen in warme oorden rondom de Middellandse Zee. Nu ik 'in het westen' woon probeer ik zoveel mogelijk van de zee mee te pikken!

De lente staat voor een nieuw begin. Alles loopt weer uit, onze dochter groeit als kool en de vogels fluiten echt harder, dat merk ik zelfs al als ik rond 5 uur gewekt wordt door onze 'Lente'. Het went nog niet, maar het lijkt draaglijker door de lente. Voorjaar, een heerlijke tijd, ik hoop er dit jaar weer lang van te genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.