maandag 11 januari 2010

Ontvrienden: het woord van 2009

Laat ontvrienden nou het woord van 2009 zijn.. Loop ik even achter. Ik heb vorige week besloten om van hyves af te gaan en hiermee een einde te maken aan mijn ' virtuele vriendschappen' . Het kostte me even wat moeite, maar ik houd nu wel zeeen van tijd over, heerlijk om niet al die zogenaamde vriendschappen bij te hoeven houden:)
Grappig genoeg heb ik wel van veel mensen de vraag gekregen: ' waarom ' ? Blijkbaar snapt niet iedereen wat er vermoeiend is aan het bijhouden van sociale digitale netwerken.
Gelukkig beleef ik nog wel lol aan mijn blog, en twitter, en facebook. Lijkt me genoeg, toch?

Zie ook: http://woordvanhetjaar.vandale.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.