donderdag 1 oktober 2009

Dwaze mensen

Ik was vandaag één van de dwaze Nederlanders die naar de Bijenkorf toog om hier helemaal uit mijn panty te gaan met shoppen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet eerder bij de dwaze dagen was geweest, maar wat een happening is dat zeg! Zeker vanaf de roltrap bezien is het een grappig gezicht, al die krioelende mensen die naarstig op zoek zijn naar een mooie boxershort, ring of dat ene kledingstuk dat in de aanbieding was. Ook ik moest er aan geloven, het werkt verslavend als je zoveel afgeprijsde artikelen om je heen ziet.. De buit van deze dag is voor mij een leuk vest, een zwarte coltrui en een cadeautje voor een goede vriendin. Op naar de volgende dwaze dagen, of ik moet morgen weer zin hebben om de Bijenkorf onveilig te maken:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.